Termenii si conditiile mentionate aici trebuie sa fie indeplinite pentru ca Machiaj Prostetic Romania sa accepte si sa lucreze la un anumit proiect.

Contract

O copie a acestor termeni va fi anexata contractului si va trebui semnata de ambele parti. In cadrul contractului va fi inclusa si o descriere detaliata a proiectului si vor fi incluse si obligatiile partilor, alaturi de termene de executie si clauze si penalitati pentru ambele parti daca nu sunt indeplinite toate aspectele mentionate in contract.

Pentru toate proiectele indiferent daca sunt solicitate de persoane fizice sau persoane juridice Machiaj Prostetic Romania va incheia un contract. Persoanele fizice vor trebui sa semneze in original si un acord GDPR in conformitate cu reglementarile europene pentru protectia datelor personale.

Valoarea contractului

Valoarea contractului este stabilita pe baza costurilor materialelor si a orelor-om lucrate. Suma va fi facturata in lei sau in euro la cursul BNR conform termenelor stabilite in contract.

Pentru contractele pe termen lung facturarea se va face lunar.

Avans

Pentru contractele cu o valoare peste 1000 lei este necesara plata unui avans de 40-50% asa cum va fi stabilit in contract. Proiectul nu va putea incepe inainte de confirmarea platii conform contractului semnat.

Termene de plata

Pentru machiajele realizate fie ele de beauty & fashion, editoriale foto, face & body painting plata se face pe loc, daca nu se mentioneaza altfel in contract. Termenul maxim de plata pentru astfel de lucrari este de 5 zile.

Pentru proiectele de machiaj prostetic, design de masti sau costume si alte servicii cu o durata mai lunga termenele de plata se stabilesc prin contract.

Modalitati de plata

Plata pentru servicii si produse se poate face cash sau prin virament bancar.

Limitarea responsabilitatii

Echipa Machiaj Prostetic Romania va intreba clientul inainte de un proiect daca are anumite alergii la ingrediente din produsele cosmetice, ingrediente din produsele de skincare, produse de la anumite branduri la care nu ii reactioneaza tenul bine, latex si ceruri in cazul machiajului de efecte speciale, reactii alergice la vopselele de face & body painting.

Dar este responsabilitatea clientului sa informeze artistul de toate alergiile pe care le are, de reactii adverse pe care le-a intampinat in urma altor sedinte de machiaj sau de alte probleme pe care crede ca le poate intampina in cadrul sedintei de make-up.

Daca clientul nu stie exact daca are o problema cu un anumit produs, dar crede ca il poate afecta negativ se poate face un test de 15 minute pe interiorul incheieturii pentru a vedea daca pielea reactioneaza la produsul respectiv sau la ingredientele din acesta.

Daca clientul are totusi o reactie alergica sau adversa, dar nu a informat artistul in prealabil si nici nu a cerut un test, Machiaj Prostetic Romania si echipa sa nu pot fi facuti responsabili pentru situatie. Cu toate acestea vor oferi tot ajutorul si vom chema persoane abilitate daca situatia este grava si este necesar ajutorul lor.

Munca la terti

In cazul desfasurarii muncii la terti, pentru proiecte mai lungi de 5 ore este necesara o pauza de masa de cel putin 30 de minute. De asemenea, dupa o ora lucrata se acorda 10 minute de pauza pentru echipa de artisti pentru buna continuare a ritmului de munca.

In cazul desfasurarii muncii la terti se calculeaza in plus valoarea transportului pentru echipa de artisti si materialele necesare care se adauga la valoarea proiectului. Valoarea proiectului trebuie sa fie de cel putin 5 ori mai mare decat valoarea transportului si a timpului de transport pentru ca proiectul sa poata fi acceptat de Machiaj Prostetic Romania.

Daca proiectul necesita mai mult de 8 ore de lucru pe zi si/sau distanta fata de Bucuresti este mai mare de 200 km clientul trebuie sa acopere si costul de cazare pentru echipa de artisti.

Dreptul de proprietate

Orice produs proiectat, creat sau cumparat de Machiaj Prostetic Romania este proprietatea Machiaj Prostetic Romania pana cand a fost incasata intreaga valoarea a contractului de la client.

Daca plata nu a fost facuta integral pana la termenul stabilit in contract, se aplica o penalizare de 0.5% din valoarea contractului pe zi de intarziere. Pe langa aceasta, clientul nu are dreptul de folosire a niciunui element sau produs din prezentul contract pana la plata finala si integrala.

Drepturi de autor si copyright

Drepturile de autor si copyright pentru toate produsele create de Machiaj Prostetic Romania (design, proiectare si productie) apartin Machiaj Prostetic Romania, iar produsele realizate de Machiaj Prostetic Romania pot fi folosite doar pentru proiectul specificat in contract numai in conditiile mentionate in contract.

Daca se doreste utilizarea produselor intr-un alt mod decat cel specificat in contract se va semna un act aditional cu o noua valoare, chiar daca asta insemna ca nu va mai fi fabricat un nou produs sau prestat un nou serviciu. Noua valoare se bazeaza pe drepturile de autor asupra produsului mentionat.

Daca clientul doreste sa cumpere si toate drepturile de autor pentru produsul respectiv se va semna un nou contract pe o noua valoare, iar clientul va beneficia de utilizari nelimitate pentru produs in conditiile legii.

Machiaj Prostetic Romania detine drepturile de a folosi orice video-uri, fotografii, matrite si mulaje, documentatie si copii ale produselor create pentru targuri si expozitii, publicitate, portofoliu, social media si proiecte viitoare.

Nicio fotografie sau design nu vor fi facute publice inainte de a-si prezenta clientul public proiectul, decat daca s-a stabilit altfel anterior.

Pasii in desfasurarea unui proiect

  1. Adunarea informatiilor de la client despre proiect si dorintele de realizare. Echipa Machiaj Prostetic Romania va pune toate intrebarile necesare pentru a se familiariza cu produsul sau serviciul cerut de client incluzand, dar nelimitandu-se la aspectul produsului, modul in care va fi folosit, destinatia sa, persoanele implicate in utilizarea lui etc.
  2. Oferta de pret catre client si timpul estimativ de livrare. Clientul trebuie sa accepte in scris (e-mail) pretul si timpul de livrare.
  3. Primirea documentelor de identificare de la client (buletin sau carte de identitate de la persoanele fizice si date de identificare societate comerciala pentru persoanele juridice). Redactarea contractului si semnarea acestuia de catre ambele parti. Ambele parti vor primi un contract original semnat in persoana sau prin curier.
  4. Incasarea avansului mentionat in contract (daca este cazul).
  5. Comanda materialelor necesare pentru proiect.
  6. Inceperea proiectului.
  7. Desfasurarea proiectului si incasarea platilor aferente diverselor etape acolo unde este cazul.
  8. Finalizarea proiectului si receptia acestuia de catre client. Semnarea unui proces verbal de predare-primire pentru produsele livrate in care clientul accepta produsul ca fiind conform cu specificatiile cerute.

Activitati ilegale si imorale

Este interzis ca orice produs sau machiaj creat de Machiaj Prostetic Romania sa fie folosit in activitati ilegale de orice tip, activitati imorale sau care pot afecta drepturile oricarei alte persoane. Clientul se obliga sa respecte legislatia in vigoare si normele de conduita in societate. Orice abatere va fi sesizata catre organele abilitate.

Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Machiaj Prostetic Romania nu va servi clienti cu un limbaj sau un comportament abuziv, persoane in stare de ebrietate sau sub influenta drogurilor, persoane implicate in activitati ilegale sau imorale. Lista nu este exhaustiva si poate contine si alte situatii considerate a se incadra in aceasta categorie de catre echipa Machiaj Prostetic Romania.

 

Termenii si conditiile sunt publice si in vigoare, iar orice update va fi facut public in aceasta pagina.